040709 !

here I'm :D
här är jag igen ni blir inte av med mig :) har inte hänt något idag men kan kort berätta om min lilla dag:D
va på skolan, hade matte sista lextionen o vår lärare dampa på mig jag tror faktist han hatar mig men aja då får han göra de jag gillar inte han heller xD sen så drog jag till yeliz o dom för att esin skulle komma men hon kommer visst imorron, jadu vi drog till birsta med ablas, o jag som vanligt köpte godis :) merve döda mig inte ;P merve vi får inte komma för sent till turkiskan hon kommer döda oss om vi gör de :D aja jag kom hem nyss . ska plugga har prov imorron o torsdag, fattar inte hur man kan ha prov i idrott :S syns sen snyggingar ha de bra tralala :)
cya/ kzkiin <3




här får ni en bild på mig :) ser ut som jag gör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0