14.04.09

heej
idag så gjorde jag ganska mycke faktist.
jag vaknade för att mamma skulle till jobbet, sen efter så ringde min mammas kusin o frågade vart mamma va då sa ajg jobbet sen frågade jag varför hon ringde efter henne då sa hon att hon skulle till bite line me några till o frågade om jag ville följa med....
så då blev det bite line för mig men jag han inte fixa mig riktigt så jag plattta håret lite sen sprang ut.
efter så åt vi lite pizza (mummmssss)o jag lekte med min lilla kusin som är så gullig:)
efter så åkte vi till frisören o fatos klippte färgade håret.
sen så åkte vi hem till fatos o åt mat sen kom mamma o hämte mig från henne.
jag gjorde lite mera saker men pallar inte berätta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0