17.04.09

heej sry jag kunde inte göra ett inlägg idag men nu gör jag iaf de:)
men aja jag åkte till ezgi efter birsta selin kom också:D   men efter så gick hon hem:(   men jag åkte till ezgi men när jag skulle ringa till mamma o säga att jag var hos ezgi så var hem telefonen upptagen så jag ringde till pappa o han ba merve nu åker du hem ! så jag åkte hem efter en timme men det va iiiiskalt ute o sazan, ezgi o jag frös skiiit mkt.
men iaf nu e jag hemma trååk. men jag såg att det va nån som hade gjort nån jävla kommentar om min mobil som jag har nu men asså selin det va bara du som ville ha en sån mobil du kan köpa liksom men halå idag sa du aa jag kanske ska köpa... men ajja jag undrar bara om det e duuuu????

// merishhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0