170409

shuee här är turken igen xD.
idag har jag inte gjort så mkt, va bara hemma o softa helaaa dageen lång,
men några saker har jag ju gjort. jag sooov sen så va jag inne på datan några timmar :P
senså kom min bruuur hem från stan o dampa på mig. jag skulle göra lexorna.
sen så städade jag huset, faan va mkt jag börja städa nuu. hahah sen så lagade vi mat
de vart ganska gott.. sen nu sitter jag framför datan igen , är jag beroende av datan elr . sitter vid datan helaa tiden xD
ska sooofta enu mera nu sen blir de väll att jag sover :D är förkyld fortfarande .. jag vill bli friskkk.
skolan börjar om få dagar säger bara fuckkk it .
vet ni vad jag vill ha nuuu jag vill faan ha SOMMARLOV. fan va mysit att ligga under solen o sola hela dagen o bli brun.
ska kanske va i svergie hela sommaren vill åka till turkiet där de e varmt o skönt, de e mysit där, man känner sig välkommen . ska kanske sluta skriva nu, jag kanske skriver sen , hejdå pussgörkoor
cya/kzkiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0