170409

förlåt förlåt förlåt föråt, kunde inte skriva igår :/ jag kan kort berätta vad jag gjorde igår o idag.
igår: va jag med ezgi hela långa dagen jag hade saknat ungen juuuu, vi va hemma hos mig sen så tagga vi till skb vi skulle va med några, men men så blev de inte, den personen vi skulle va med hade glömt sin mobil hemma o vi såg inte varandra. Sen så frös ezgi så vi tagga hem besvikna o dissade som vi trode att vi blev :) när vi kom in i porten så hittade murad oss , faaan ockå :P så vi satt med han ganska lång tid sen så tänkte han släppa in en katt men de fick han inte för att ezgi e alergis (stavning) . så vi bråkade lite . jag kollade på katten sen så vände jag mig till ezgi sen när jag skulle kolla vart katten va, så stog oktay där. jag blev fett rädd xD sen så snacka man lite o alla drog hem. ezgi o jag städa de mitt ruuum mitt ruum haha . sen kolla vi på film lalalaaa
idag: va jag med selin o ezgi vi drog ner till stan sen så åkte ezgi hem o jag o selin tagga till merve .
sen åkte vi tillbaka till home town vi åkte runt lite sen blev de skb . va där lite skulle va med personer men såg dom inte o dom ropade visst på oss men jag harde inte hade högsta volym på telefonen. amen sen taggade vi hem selin åkte o min brushää kom hem :) . sen så plugga jag i 10 minuter fett stolt,  nu sitter jag o smsas med oktay o snackar med sebbe på msn :D ska kolla lite på tv sen suvaa i vardagsrumet igen har sovit där 3 dagar nuu hejååå puss o kärlek <3
cya/ turk i burk din lilla lurk.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0