23.04.09

heej vad gör ni dåå?
men jag har inte orkat skriva ngt men nu ska jag iaf berätta lite
men idag så hade vi en stoor håltimme så vi hade med osspengar så vidrog ner till stan o åt subway mummss!
men sen när vi skulle till bänkarna för att äta subway mackan så vare nån kille som sa bitch till oss o jag typ kolla snett sen han ba kolla o jag bahh eehh vadåå?
men sen när vi hade ätit så skulle vi köpa glass men en kompis skulle köpa trisslott så gjorde hon det och hon har typ alltid tur fast hon förlorade kanske 25 kr den här gången men det händer så ibland.. men vi gick o köpte mjuk glass o när vi skulle tbx till skolan så vare några andr killar som visslade bakom oss o man bah eehh...
men aja nu e jag iaf hemma igen o ska snart plugga
hejdåååååå
// mervishh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0