250409

jag vet förlåt förlåtförlåtförlåtförlåt , ska börja skriva ingen, jag skrev inte på länge för att det inte har hänt något ,
de e vanliga skoldagar o helger, jag tror jag inte kommer att skriva på länge för att vår fittskola ger för mkt läxor
(förlåt för språket) men vi har faktisk fått 11 prov 6 läxor o 3 redovisningar bara på 4 veckor..
alla lärare kan bara döööö.
aja men idag så gjorde jag inte skulle till bredsand men blev inget av :/ så jag va hemma men men så skicka oktay sms o sa att jag skulle va ute med han medans hans bruuuur lekte, vi snackade o snackade sen så drog vi till willys :D nu sitter jag brevid min mami o kollar på min älskade serie xD pallar inte att skriva med blir birsta för min del med mamii
ska dra nu kärlek o kraam
cya/kzkiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0