första inlägget :)

hejsan alla glada människor, hur mår ni då?
jag mår toppen. Ja som ni vet elr ser är dethära första inlägget som vi har skrivit. Det är jag och min kompis som kommer skriva i bloggen jag heter özlem keskin o hon heter merve özcelik :D vi båda e från turkiet fast vi är född i sverige.
Idag va jag på skolan , det var en jobbig dag. Jag halv sov på biologin. sen gick jag till stan med kompisar letar efter balklänning till 9:ans avslutning. Till slut hitta jag klänningen jag vill ha:D amen efter det drog jag o merve till dansen o dansa loss, har dans show den 10 maj kom o kolla vetja :D nu dricker jag cocacolaa o äter godis,. ska snart duscha och sluta skriva, ska läsa till so provet.. Men ska dra sötnosar , lägger in bilder som ni kan små titta på :)
cya/ kzkiin<3
              
selin o jag<3                                                        jag o esin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0