heej

heej
jag tänkte göra ett sista inlägg innan jag ser på film:)
men özlem o selin blev lite förvånade när dom såg att jag hade fått en ny mobil o dom sa att jag bytte mobil för ofta o nu tänker jag berätta allt med de dära.
jag hade förstört en mobil i turkiet under sommarlovet o jag fick vara helt utan mobil i flera månader men ungefär när jag fyllde år i december så fick jag en snygg mobil som jag skulle ta hand om och inte tappa i vattnet.
men sen så en dag innan pappa skulle åka till turkiet alltså typ för 1 månad sen så hade han lagt mobilen på ett ställe som mobilen hadde vibbat o ramla i vatten och jag vet inte hur men han hade samma dag åkt o köpt en ny mobil för att han skulle åka iväg men sen han ba merve jag fattar inte den mobilen som e ny vi måste byta o jag ba okej.
sen så bytta vi men pappa hade visst planera att vi skulle byta helt o inte bara för 1 vecka så jag hade sakt att det va för några dagar till mina kompisar men så 1 månad efter så sa pappa att han hade hitta en bättre mobil. och han sa att han skulle sälja min o köpa en ny sen jag ba okej sen när jag sa det till mina kompisar så sa dom att jag inte skulle få en + att jag inte skulle ha höga förväntningar men sen så fick jag en ny o nu säger alla att jag byter mobil 24/7men jag har bara bytt mobil för att hitta en bra som jag kan ha länge och nu ska jag inte byta nån mobil!
aja jag måste dra fatt jag ska se på film o jag hoppas den e bra kan berätta lite mera om den senn


                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa oxå får du mobilen jag vill ha

jag som va fett glad skulle säga min

mobil är bättre än eran men jag ska

köpa den endå för att jag var fett glad

för att den var en hel ny walkman mobil!

2009-04-17 @ 00:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0