tjuu snykkingar

heej 
idag så gjorde jag inte så mycket jag vaknade 12 sen så kollade jag på tv o mamma ringde 24/7 frå  jobbet att jag skulle göra mat till min lille brosa  för han va hungrig men jag orkade inte men till slut fick det bli makaroner men han tyckte inte om den men medans jag kollade på "missturkey kampen" som det står att den heter på musik kanalen så kom selin o özlem till mig:D
dom skulle visst till skb men dom komm till mig för att hälsa på o sen skulle dom åka till ezgi men när dom gick ut ringde ezgi o jag ba özlem o selin kommer till dig o hon ba neej jag har träning snart...
så jag fick skrika till dom men dom va så klart inte så långtborta ':)
så jaa nu sitter jag här o skriver:D men aja ska inte fortsätta skriva
hejdåå 
'-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0