040809 !

heej det blev inga inlägg under dagen för jag hade ingen mobil för pappa tog den av mig:(
o özlem hade inga pengar på sin mobil så hon kunde inte heller göra något inlägg sry...
men idag så vaknade jag ganska tidigt ringde özlem o honsa att hon hade redan vaknat så jag behövde vistt inte ringa henne men efter det så tog jag bussen ner till stan efter så träffade jag özlem... o sen åkte vi till hennes skola för att ha Turkiska som vi har varje morgon men hon läste en bok i bussen o jag stirrade ut o kollade påmarken för jag hade tråkigt o då sa högtalaren skolans namn o jag tänkte ba aa men snart ska vi ner... Men det va visst ingen som stog vid bussplatsen o ingen skulle gå av vid skolan o varken jag elr özlem hade tryck på STOP. sen exakt när vi åkte förbi så sa özlem
-merve vi tryckte inte på stop
- vadå vart åker vi dåå
-till city grossist
-vadå det e ju jätte långt borta o det e iskalt ute.


sen så hoppade vi av bussen o började halv springa men läraren BLEV SUR på oss...
men vi kunde vekligen inte förstå hur vi inte gick av bussen!
men efter lektionen så tog jag bussen ner till stan me selin o hon köpte några saker o åkte hem sen så tog jag bussen till skolan o hade franska i 5 min. men efter så vare mat gympa tråkigt tråkigt tråkigt jag gillar verkligen inte att ha det men aja efter så blev det svenska o jag måste bli färdig med en novell som jag tror ska handla om en stockholm resa som jag missade tåget. men den är tagen av några exempel sen efter så skulle vi köpa dricka men det blev inte så..
o nu e jag hemma o ska snart börja skriva min novell...

vi syns på morgonen så kan jag kanske göra något inlagg

// merve

puss puss
merve
en bild på mig från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0