080409

hejsan alla sötnosar, hur e de med er då :D?
ska kort berätta om min dag, vaknade, missa bussen nästan men jag han :D sen så tog merve o jag bussen till skolan men båda halv sov så vi glömde att kliva av vid busshållsplatsen så vi åkte till city gross haha sajk vi e xD
sen va det en helt vanlig skol dag, på lunch rasten drog anna anton jag o viktor till stan för att jag skulle köpa byxer :P
efter skolan drog jag till ablas , o nu sitter jag med henne o snackar om killar haha :D snart ska alla turkar komma hit , som jag kallar det e de turkträff :P aja ska sluta skriva o hjälpa henne med städningen, min esin kommer snart från stockholm . ska lägga ut en bild på min pussgurka , kram o kärlek från mig <3
cya/kzkiin



kubra min solstråle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0