hatar regn!

asså fy vilken jobbig men ändå rolig dag det var. men iaf idag så skulle vi ha cykel dag eller utedag men iaf jag cyklade o jag fick låna en cykel av kajsa och sofia. men sen så var det regn så vi åkte dit o direkt efter maten så sa dom att vi inte behövde vara hät så vi började kl 09 o slutade kl 11. bra va? men sen så skulle vi egentligen bara värma oss så vi åkte till kajsa o sofia o sen så var vi där ganska länge så vigjorde mat eller plettar med choklad i o det va vi som hittade på det... men sen så hade vi det jätte rolig o sen kom evelina o då åt vi dom dära plettarna men iaf sen så spelade vi data typ o spelade spel på mobilen o sen så cyklade elin o jag hem. o nu är jag här men jag är värkligen jätte  trööööött
aja love ya/ merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0