heej rolig dag eller??

jaaa asså det här var nog en av "sommarens bästa dagar" tycker jag iaf för vi åkte till en av våran lärares förälfrars hus. O det var skiit fint säger jag bara stooort väre oxå o det fanns 6 st små hundar o en mamma till dom tror ja oxå men iaf.
dagen började med att åkte till skolan o skulle se på film men kom på att vi skulle till timrå(där våran lärares hus var då...)så därför fick jag åka hem o hemta bikini o sånt men sen så var filmen typ över när jag om tbx o sen så skulle vi äta mat men det va potatis sallad o ngt brevid o detsåg inte gott ut så jag åt inget... men efter det så gick vi till åkersvik skolan o kollade på 9ornas vårshow o den va faktiskt ganska så rolig tyckte jag:) o sen så gick vi till bussarna men vi skulle vänta ganska länge så vi köppte glass istället o sen åkte vi till timrå o först lekte vi med hundarna sen fikade vi sen solade vi o sen badade vissa o adnra solade... o efter så grillade vi o sen så bytta jag om o sen tittade jag på när kompisarna spelade kubb o jag tittade på det var ju oxå roligt :D men iaf sen så gick solen bort :( så vi frös o jag knäppte bilder:) men sen så fick vi present av Clara och Josefin(våra lärare) o vi fick ett jätte int armband o en mapp med massa roliga/bra saker vi gjort under de 2 år vi haft dom som lärare:) o sen så fanns det bilder ixå men jag tyckte jag inte va nå fin:( men iaf sen så fortsätte vi att frysa o sen så gjorde vi en massa saker o sen kl 21:00 så började alla åka hem tyeep. men det var min lilla dag då men jag gillar värkligen armbandet jag fick o den är tan färgad elr vad  det nu är :)
men iaf o imorn så äre ute dag på sidsjön o vi ska cykla :( men jag ska låna cykel av en kompis:)
men aja vi syns imorn...
natti natti love ya / merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0