heej

hej tänkte kort berätta om min dag o jag är fett trött fast jag inte har gjort ngt xD
men iaf imorse så vare hk o jag hatar det för vi fick städa o sen så såg vi en film som var sämst o den handlade om ngn kung mm o sen hade vi lunch o efter lunchen vare film o under filmen hade det hänt ngn moped olycka där ute o det har hänt ganska många gånger faktist men synd iaf o sen hade  vi franska o efter franskan så gick jag hem o sov direkt :D men sen gjorde jag mat ngt vid 5-6 o nu är jag här men iaf vart är özlem hallåå??

Till özlem: asså özlem vart äru du får oxå skriva i bloggen den är inte bara min! o det är inte bara jag som ska skriva.

// merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0