250509

hej alla som läser<33
visst var det ganska varmt ute idag? jag tyckte iaf det. Men aja iaf jag blev 10 minuter sen till skolan o då hade det visst varit genomgång o jag hade missat det så jag vet inte vad det kommer hända under veckan men jag har skrivit av vissa saker iaf.
Men skoldagen var jätte dryg men skolan slutade ju 12:30 så det är ganska tidigt tycker jag men efter det gick Carro, Linda o jag till Linda o va där ett tag. Jag försökte göra Lindas hår men det guck inte så värst bra men iaf sen så gick vi ner till stan o jag har hitta en skit snygg klänning o ett par skit snygga skor som jag verkligen vill ha men jag är inte säker på om jag kan gå i dom :(
men iaf sen så gick vi till donken o åt hamburgare o nu mår jag nästan illa eller jag göra det för nyss trodde jag det o jag mår skit doligt just nuu :(
men aja ska plugga inför provet imorn hejdååå
love ya<33/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0