asså taskigt eller inte?

Jag tänker bara fråga en sak. Jag va ute nyss o hoppade studsmatta kanske 1 timme för det va roligt när de rägnade mm sen så kom jag in o då frågar mamma vill du ha jordgubbar? då sa jag aa o hon ba jaha jag hade ätit alla men det finns några kvar. Sen tog hon fram 4 st o ba dom är lite skrutten men om man tar bort det så kan man äta o jag ba vadå du visste ju att jag oxå ville ha o sen äter du upp alla. Sen sa jag att jag inte ville ha några för dom va värkligen skrutten o mobbade.
Men äre värkligen inte taskigt att hon vet att jag vill ha men hon äter upp ett helt paket me mina syskon medans jag e ute. sen så hade dom ringt till pappa o sakt att dom ville ha hamburgare nuu o snart om kanske 20 minuter kommer dom äta hamburgare men jag ska vara lite nyttig o inte äta något för dom hade inte ens sakt att jag ville ha men jag skainte ätaistället blir det godis för mig imorn haha då ska inte dom få något o dom ska inte heller få något av min  Power King (Love it) 
men aja ILY<333333/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0