...

asså jag har blivit sjuk *suck* asså varför måste jag bli sjuk för jag fattar inget inget inget. O jag sov efter inlägget före detta o sen så vaknade jag o sprang till toan o aa ni vill nog inte höra det som hände men sen efter 5 minuter kom mamma hem o jag ba jag mådde illa o sånt sen hon bavafan spyr du för undra hur du har blivit sjuk gå unt nere på stan en hel dag så klart man blig sjuk. Sa hon så vi började nästan bråka men asså jag årkar inget mer med livet. Sen när jag frågade en "kompis" om vi kunde prata så föreslår hon att jag ska ringa o min röst darrade as mkt o mina händer med jag var antagligen rädd eller ngt men jag sa att jag var sjuk o jag var ledsen o mådde inget bra o hon svara jaa men jag kan inte slösa mina pengar för att prata med dig vet du. men aja ska fanme inte bli sur för det nu men tack för den. men jag kommer nog inte skriva på några dagar för jag e ju sjuk.
men aja love ya<333333/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0