hejsan folket:)

hej vad görs? aja özlem o jag fräffades hos min kusin för han fyllde ju år mm men vi träffades och åt mat där kyckling o ris... sen så gick vi till mig o hoppade studsmatta o skulle "plugga" som det heter men vi gjorde inte så mkt på den delen o sen så köpte vi godis o efter godiset så kollade vi på twilight fast batterit höll inte så länge på min bärbara o det var ju ganska dåligt :( så hälften av filmen kunde vi inte se dör vi var ute me min data mm. men iaf vi gick in o hon kollade på bdb o sen när hon skulle gå ut för hennes mamma skulle komma så snubblade hon på en av sladdarna till min data o ramlade o hon ramlade hårt så hon kunde inte gå riktigt men det går nog bra för henne nu :) men nuu så iaf ska jag sova
 natti natti <333/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0