kom hem nyss från bion

heeeeeej vad gör ni dåå. jag va idag me ezgi o sen åkte vi ner till stan o sen så kollade vi på kläder o sånt å jag köpte en ny mascara som e skiiit bra!!! mm sen så köpte ezgi o jag en subway macka (mummmmmms) o åkte hem till ezgi o sen såå åt vi mackan o gick först till sazan o frågade om hon ville komma till gården hon ville inte elr hon kunde inte igentligen men sen så gick vi till widian o frågade o hon ville inte så vi gick ensamma. o det va as roligt där sen så frågade dom om vi ville åka till bio med dom o vi åkte så klart:D det blev natt på museet2 den va skit rolig o efter filmen var det ett måste att gå upp på scenen o dansa så ezgi jag och en annan kille som jag inte kommer ihåg namnet på (men kan skriva namnet imorn) gick upp på scenen o lekte lite hehexD
mm sen så hade jag ganska mkt dricka kvar så jag tog med mig drickan. O jag som trodde att pappa skulle ringa under filmen ringde inte alls :) men aja efter så gick vi till bussen o dendära killen ba vad heter du jag ba merve han ba jaha sen efter 1 sekund ba marianne till mig o alla börja as garva tyeep hahaa:D men han ville ha min dricka så han fick den. på bion var det värsta köön för snacks et. men aja nu kom jag iaf hem o pappa var inte sur över att jag kom hem lite sent elr det är inte sent men jagbrukarinte få vara ute dessa tider så ofta. men allt var skit roligt ojag vill göra om det haha.
men hejdååå ILY<333333333333333333333333333/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0