loooooooooooooooov!

asså fy vad glad jag  e idag är det ju lov i tyeep 4 dagar kanske men ändå det blir mkt bättre o imorn ska jag sova ut hela dagen elr vara me ngn.
Men idag så blev jag sen till skolan för i sista sekund märkte jag att min väska luktade grill sen skogen o så blev jag helt paffo undradevad jag skulle göra o jag hade ingen väska o jag hade massa papper jag skulle ta till skolan så jag letade en mapp o började sudda alla roliga saker som stogpå den o sen så blev jag 15 min. sen men jag fick vänta utanför dörren 10 minuter oxå för ingen såg mig. För att man måste nästan alltid komma i tid till musiken men sen så kollade jag på min mobil o jag har haft 0 kr i ungefär 1 månad o helt plötsligt hade jag 24 kr o jag blev skit glad o messade några i klassen att dom skulle öppna dörren men ingen hade sett sms et för ingen hade kollat på sin mobil men Carro såg mig så hon öppnade dörren. Mmm sen så hade jag franska prov o det gick ganska så bra o jag hade engelska prov det gick bra men turkiska provet missade jag...
men sen så nu e jag hemma men hallå det kommer en massa ljud ifrån målnen  det dundrar juuuuu läskigt....
men aja kan ingen förklara för mig varför eller hur jag fick 24 kr på mobil helt plötsligt??
men aja finns det ngn som vill va med mig??
özlem vad ska du göra på fredan elr imorn elr lördan??
svara...
ajaaa ILY<33/ merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0