tråkigt:(

heej alla där bort. Asså det är ingen skola idag men det är ju fanme tråkigt hemma men imorn blir det iaf. Då ska jag få en massa saker gjort. men aja idag så väkte mamma mig o sa att hon skulle till jobbet mm sen så sa hon att jag skulle göra frukost till min lille brosa o så skulle jag städa huset mm. Men jag vaknade gjorde frukost o tvingade min lille brosa äta upp allt jag hade gjort. För det var ju han som sa att han var hungrig o då måste han ju äta allt mm. Sen så diskade jag o bäddade sängen damsugade lite o sen så gjorde jag inget mer men sen kom mamma hem med en pizza (mummmmss!) o snart säger hon att hon kanske åker tbx till jobbet. mm men iaf jag har det tråkigt o jag har ett stoort tråkigt arbete som ska käämnas in på måndan o det e värsta jobbigt:(
men aja hejdåååååå
ILY<33333333333/merve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0